auslly

auslly
Jeśli kogoś kochasz doskonale wiesz, że zrobisz dla niego wszystko.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wyjadz i ważne ogłoszenie

A więc jak na razie wyjeżdżam do piątku do Warszawy, a więc rozdziału nie będzie... ale...
Ale postanowiłam nie kończyć bloga. Moja decyzja jest jak na razie ostateczna, przynajmniej do 30 rozdziału. Podjąć mi ją pomogliście wy i to jak kiedyś sobie mówiłam:
" Skoro inni mogą pisać, to ja też spróbuję. Co mi szkodzi? Ten blog będzie zawsze moim ulubionym i go nie opuszczę." Tak sobie kiedyś mówiłam kiedy założyłam tego bloga. I jeszcze mój charakter... Tak jestem jedną z tych osób które kochają wyzwania i dotarcie do celu, a więc tak zrobię. A więc posłucham samej siebie i kolejny rozdział po powrocie :) Cieszycie się?
                                                                                                                                Weronika Love

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,kochana,że nie zamierzasz kończyć tego bloga!!Dąż do celu i spełniaj swoje marzenia!!Zawsze będę czytać tego bloga!!!Jest wspaniały!!!Fajnie,że jesteś moją imienniczką i masz tyle samo lat i podobne zainteresowania, a także marzenia.Nie kłamię ,nie miałabym po co!! Miłej zabawy i zwiedzania w Warszawie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się niezmirnię, że postanowiłaś nie zawieszać tego bloga !! Życzę miłego pobytu w Warszawie :) A ja czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także cieszę się że już niedługo będę mogła przeczytać kolejny cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się niezmirnię, że postanowiłaś nie zawieszać tego bloga !! Życzę miłego pobytu w Warszawie :) A ja czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się:) i zapraszam do mnie
    -http://wielkie-wyzwania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!! Nie mogę się doczekać nexta !!! :D

    OdpowiedzUsuń